شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی (سایپا - ایران خودرو - هیوندای - کیا - MG )

شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی (سایپا - ایران خودرو - هیوندای - کیا - MG )

شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی اصلی سایپا - ایران خودرو - هیوندا - کیا - MG
شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی (سایپا - ایران خودرو - هیوندای - کیا - MG )

شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی (سایپا - ایران خودرو - هیوندای - کیا - MG )

شرکت پارس مازند عرضه کننده لوازم یدکی اصلی سایپا - ایران خودرو - هیوندا - کیا - MG

شرکت پارس مازند به منظور تدارک و تامین قطعات یدکی به خودرو های تولیدی ( داخلی - خارجی ) و جلب رضایت مشتریان تاسیس شد .

مأموریت: 

 رسالت ما؛ طراحی و مهندسی خدمات ، ارتقای خدمات پس از فروش خودروهای سواری و تجاری سبک، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تامین و توزیع قطعات یدکی و تجهیزات باهدف کسب رضایت مشتریان،در گستره بازار داخلی می باشد .


اصول و ارزش های شرکت:
- مشتری مداری
- کار گروهی
- همدلی
- خلاقیت و نوآوری
- مسئولیت پذیری
- اشتیاق به خدمت
- کرامت انسانی
- توسعه نگرش برنده – برنده در تعامل با ذینفعان


خط مشی کیفیت


خط مشی خود را به شرح ذیل بیان می دارد:
- تأمین و توزیع قطعات و لوازم یدکی با محوریت رهبری بازارداخلی .
- توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش ( افزایش سهم بازار خدمات).
- استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به منظور درک نیاز های ایشان.
- شناسایی علل ریشه ای شکایات به منظور کاهش تکرارپذیری شکایات.
- توجه به رضایتمندی مشتریان و تلاش مداوم جهت بهبود شاخصهای ادراکی و عملکردی مرتبط با مشتریان.
- ارتقاء سطح دانش، آگاهی و مهارت کارکنان ، به عنوان مهمترین سرمایه شرکت و بهره گیری از مشارکت آنان در راستای تعالی سازمانی.
- افزایش صحت ، دقت و سرعت در اجرای فرآیندها با بهره مندی از فناوری های نوین .
- استفاده بهینه از دانش روز جهت ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به کارکنان شرکت و شبکه خدمات پس از فروش 
- رعایت کلیه الزامات مرتبط با فعالیتهای شرکت ( شامل الزامات قانونی ، مشتریان ، سازمان و کلیه استانداردهای مرتبط )